Странице

12 јул 2012

Представљање књиге, 15.07.2012.


ИЗ ПИШЧЕВОГ УВОДНОГ СЛОВА:

"Пола сам живота провео у трагању за љубављу и истином - изражено у километрима, био је то пут дужи од педесетократног обилажења око земље. Од Индије, Тибета, Тајланда и већине арапских земаља (Марока, Ирана, Авганистана...) до Мексика, Аљаске и Бразила. Испробао сам све - од философије до антитеистичког комунизма, од атеизма до хипи покрета, годинама сам трагао за смислом по великим светским религијама Азије: хиндуизму, будизму и исламу и религији америчких индијанаца, шест година издржао у смртоносмом свету дроге и преживео шокантно зарањање у окултизам и есотерију... Ништа од наведеног није било кадро да испуни праѕнину моје душе, све до дана, када сам, стојећи на нишану седам пушчаних цеви доживео драматичан и лични сусрет са "непознатим" Богом и на чудесан начин био спасен.
Живео сам у бекству од Бога, људи и самога себе. Био је то пакао од путовања, препун мржње и смрти, али, такође, то је било бекство којим сам трагао за самим собом.
Како су ми само често причали о Исусу и како сам га често ја одбацивао и оспоравао! Сматрао сам да ми није потребан. Сада, пак, узљубљен управо од овога Бога и Његовом милошћу прађен, још увек сам на путу да проповедам и певам о прекрасној и непојамној љубави Христовој.
Неки ће, зачувши Христово име, испустити из руку ову књигу и изволети да све прогласе "измишљотином". Но свако ко се истински труди око Истине, љубопитљиво ће и радосно увидети како Бог Живи, Који нас љуби, свакога од нас прати и чува током читавог нашег живота."

1 коментар:

  1. Aудио верзија представљања књиге ноже се наћи и овде:

    http://www.manastirpodmaine.rs/Audio/P%202012%2007%2015%20Kroz%20njive%20gladi%20do%20hleba%20zivota_01.mp3

    ОдговориИзбриши